اخبار روزفناوری

طبق گزارش ها، سامسونگ تست های صلاحیت NVIDIA HBM3E را پشت سر گذاشته است، انتظار می رود عرضه در سه ماهه آینده آغاز شود

طبق گزارش ها، سامسونگ تست های صلاحیت NVIDIA HBM3E را پشت سر گذاشته است، انتظار می رود عرضه در سه ماهه آینده آغاز شود

منابع زنجیره تامین اکنون گزارش می دهند که سامسونگ تست های صلاحیت NVIDIA را برای حافظه HBM3E خود با موفقیت پشت سر گذاشته است که یک پیشرفت بزرگ برای غول کره ای است.

پس از ماه‌ها شایعات و پیشرفت‌ها، سامسونگ سرانجام توانست اعتماد NVIDIA را به حافظه HBM3E خود جلب کند

به نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره به هدفی دست یافته است که این شرکت برای چندین فصل می‌خواست. غول کره ای در حال آماده شدن برای شروع عرضه HBM3E به کسی جز NVIDIA است. برای کسانی که اطلاع ندارند، سامسونگ مدت زیادی است که تلاش می کند تا به گواهینامه NVIDIA برای فرآیندهای HBM3 خود دست یابد، زیرا این امر نه تنها شرکت را در بازارهای اصلی قرار می دهد، بلکه اعتماد NVIDIA را تضمین می کند، به این معنی که سامسونگ بخش عظیمی از سفارشات را دریافت خواهد کرد. صنعت.

پس از شایعات مربوط به شکست احتمالی گواهینامه HBM ، سامسونگ سرانجام به عنوان منابع رسانه‌ای تایوانی بازگشته است گزارش می دهد که غول کره ای تست های NVIDIA را با موفقیت پشت سر گذاشته است و انتظار دارد HBM3E را تا سه ماهه آینده به تیم گرین عرضه کند. گفته می شود که با این پیشرفت، سامسونگ خطوط تولید خود را به سمت HBM تغییر داده است، زیرا در حال حاضر تا 30 درصد از ظرفیت تولید DRAM موجود به HBM3E اختصاص یافته است که نشان دهنده میزان تقاضای سامسونگ از سوی شرکت هایی مانند NVIDIA است.

مارتین (@DylanOnChips)

از نظر پویایی بازار HBM، رقیب اصلی سامسونگ، SK hynix، مدت‌ها پیش پیشتاز شد، زیرا این شرکت به یکی از تامین‌کنندگان اولیه HBM برای NVIDIA تبدیل شد، زمانی که جنون هوش مصنوعی به اوج خود رسیده بود. اکنون، سامسونگ قصد دارد این شکاف را کاهش دهد و با توجه به تقاضای پیش‌بینی‌شده برای محصولات بلک‌ول NVIDIA، انتظار می‌رود که تقاضای HBM به شدت افزایش یابد و اینجاست که سامسونگ وارد میدان می‌شود زیرا ظرفیت تولید آن بسیار بیشتر از رقبا است. با کاهش تولید DRAM، سامسونگ ممکن است بتواند تقاضای NVIDIA را به طور یکپارچه برآورده کند.

توجه به این نکته مهم است که توسعه گواهینامه در حال حاضر هنوز یک شایعه است و نه سامسونگ و نه NVIDIA در مورد آن اظهار نظر نکرده اند. با این حال، بر اساس شاخص‌های صنعت، مطمئناً غول کره‌ای در بحبوحه ورود معماری نسل بعدی بلک‌ول، بازیکنی حیاتی برای تیم گرین خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا